• يکشنبه ٢٥ دی ١٤٠١-١٧:٢٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٩٦٦
اطلاعیه معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران؛

جزئیات حواشی فیش حقوقی یکی از پرسنل شورا

معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران با صدور اطلاعیه ای، توضیحاتی را درباره فیش حقوقی یکی از پرسنل شورا ارائه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، به دنبال انتشار اخباری مبنی بر پرداخت حقوق نامتعارف ذکر چند نکته به منظور تنویر افکار عمومی لازم است:
- مبلغ پرداختی موجود در فیش منتشر شده منطبق بر نظام پرداخت قانونی موجود در شهرداری تهران بوده و مبلغ خارج از قاعده ای در آن وجود ندارد؛ اساسا تمامی پرداختی ها توسط شرکت خدمات اداری شهر صورت می پذیرد و هیچ کدام از مدیران شورای اسلامی شهر تهران دخل و تصرفی در آن نمی توانند داشته باشند.
- اعضای شورا عموما رییس دفتر خود را از بین کارکنان یا مسئولین دفاتر قبلی انتخاب می کنند یا اگر فردی را معرفی کنند با آنها قرارداد به صورت موقت بسته خواهد شد، این قرارداد نیز به صورت موقت می باشد و بعد از پایان دوران عضویت عضو محترم شورا، رییس دفتر نیز به صورت معمول، پایان کارش در شورا صادرخواهدشد و قراردادشان به اتمام می رسد.
- فیش منتشر شده حقوق ماهیانه فرد مورد نظر نیست، بلکه مبالغ معوقه ای در آن لحاظ شده است که مربوط به ماه‌های قبل می باشد.
- میزان دریافتی فرد مورد اشاره تا پیش از اعمال قانون افزایش حقوق 57 درصدی پرسنل قراردادی، در ابتدای سال 1401 در حدود ۱۱ میلیون تومان بوده که در سال جاری و اعمال افزایش دستمزد جدید قانونی، افزایش داشته و لذا هیچ گونه مبلغ خارج از عرف و قانون در فیش منتشر شده وجود ندارد. تحلیل دقیق فیش حقوقی منتشر شده را می توان با مقایسه دریافتی در ماه قبل ( آبان ماه) و ماه بعد( دی ماه) مقایسه کرد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: